El dia 20 d’abril, els i les alumnes de 5è de primària de l’escola, vam anar a cantar a l’Auditori de Barcelona.
Fa mesos, quan vam saber que aniríem al Cantània, totes les reaccions van ser positives.
Durant el primer i segon trimestre vam estar practicant les cançons del Cantània a les classes de música.
Per anar a l’Auditori, vam agafar un autobús a l’escola i havíem d’anar vestits de negre i no ens va fer falta la mascareta.
Quan vam arribar a l’Auditori estàvem emocionats i nerviosos perquè era la primera vegada que cantàvem allà. També estàvem molt nerviosos perquè hi hauria molt de públic.
Abans de cantar davant dels nostres pares i familiars, vam fer un assaig general ocupant la mateixa posició on estaríem al concert.
A l’assaig també estava la directora del concert, els personatges (la Clara i la Blanca), la directora dels moviments i els músics.
Quan vam acabar l’assaig vam anar al lavabo per refrescar-nos i intentar treure’ns els nervis de sobre.
Mentre cantàvem, havíem d’anar fent moviments amb uns objectes que havíem preparat a l’escola: un marc i un llibre daurat de cartró, uns ulls, unes llunes i uns planetes (que cadascú podia escollir), una cara de cartró que només tenia un nas i unes estrelles, que d’un costat eren blaves i de l’altre groc fluorescent. Quan van encendre una llum ultraviolada vam començar a girar les estrelles i semblava que fessin pampallugues. En aquell moment es va sentir un “ohhhhhhh!” i tothom va començar a aplaudir.
Ens ho vam passar molt bé i ens va agradar molt l’experiència que vam viure.



