Creant jocs

Els infants de 4t A hem creat jocs de taula cooperatius. Dins de les Situacions d’aprenentatge van crear, des de zero, quatre jocs de taula sobre l’univers. Els i les alumnes volien treballar l’astronomia així que ens vam posar a treballar. Van investigar, per grups, el sistema solar, les estrelles, el Sol, la Lluna i els astronautes. Amb informació trobada van preparar preguntes amb respostes. A partir d’aqui van disenyar el seu joc: preguntes fetes col.lectivament, instruccions del joc, material i tot el necessari. No ha estat feina fàcil però les ganes i l’empenta ens ha portat fins aquí, 4 jocs cooperatius fantàstics! Ells i elles mateixes han demanat que es quedin a l’escola per poder jugar sempre que vulguin, sobretot el curs vinent. Felicitats, una gran feinada!