FESTA DE BENVINGUDA

Avui, 16 de novembre,  l’AMPA de l’escola ha fet la Festa de Benvinguda del nou curs  escolar i ho ha fet amb una Gran Xocolatada Solidària destinada a la malaltia minoritària del Síndrome de Phelan Mcdermid.

S’han dut a terme diferents activitats (xocolatada, tallers i venda de productes), totes destinades a la recollida de diners, per tal que la investigació d’aquesta malaltia no s’aturi.

S’han recaptat  520 euros!!!!

Agraïm la col·laboració de totes les famílies que han fet possible la festa, a  Veritas (per l’aportació de la xocolata i la llet), a T’explico quin conte?, a la biblioteca del districte IV i a Vet aquí que (pels contacontes) , a Sherhs Food i al Casal Diari 25 Setembre (per les manualitats), a la Creu Roja, i a Jenifer Ramírez (regidora) per la seva presència.