Celebrem el 50 aniversari de l’escola

Aquest curs, l’escola ha celebrat el seu 50 aniversari.

Com diu  l’alcalde de la nostra ciutat, en Jordi Ballart, “l’escola porta mig segle fent barri a Ca N’Aurell i promovent valors com el respecte, la llibertat, la bona convivència i la pluralitat entre els seus nens i nenes”.

Coincidint amb la finalització del curs escolar, es va decidir preparar una Festa Major amb tot un seguit d’activitats. Des del dia 18 i fins el 22 de juny es van realitzar un munt d’activitats.

Aquí teniu el programa de festes i la invitació.

Tot va començar el divendres 18 amb un pregó de Festa Major, a càrrec de les mestres “veteranes” del centre, l’Imma, la Cristina i la Susana.

L’alumnat va elaborar el seu propi photocall a les aules, per després fer-se fotos de record amb ell. Els resultats els podeu veure en els blocs de cada cicle.

El mar      Verd      Vermell     Blau      Cicle inicial     Cicle mitjà    Cicle superior

L’equip directiu va aprofitar per passar per les diferents aules i obsequiar a tot l’alumnat amb un portaentrepans commemoratiu del 50 aniversari.

Aquest mateix dia, es va fer una cercavila presidida per la nostra CUCA, que ha estat restaurada per l’Anna Bonil (mare de l’escola). El correfoc i la batucada va anar a càrrec dels DIABLES DE TERRASSA.

El dissabte, 19 de juny, es va fer una jornada de portes obertes. Va ser una gran festa on es va convidar a totes aquelles persones que han format part de l’escola durant aquests 50 anys de vida. Vam tenir l’honor de comptar amb la presència de l’alcalde, en Jordi Ballart, el Director General de Serveis Territorials d’Educació del Vallès Occidental, en Jesús Viñas, la tinent d’alcalde i regidora d’Educació de Terrassa, la Teresa Ciurana,  i la directora de serveis d’Educació, la Teresa Buch.

El dilluns 21 va continuar la festa de manera interna. L’alumnat va poder gaudir d’una estona de diversió i remullada amb un lliscador inflable. Va ser molt divertit!!

Ed. Infantil     Cicle Inicial     Cicle Mitjà     Cicle superior

Per últim, el dimarts 22 va tenir lloc, com és tradicional al centre, el comiat de l’alumnat de sisè. Va ser molt emotiu. A continuació, tothom va rebre una masterclass de zumba i un gelat, que ens va regalar l’AFA.

Per concloure, no podia faltar la traca final de festa, moment que va servir per acomiadar aquest curs tan especial per a l’escola i aquests 50 anys d’història.

FI

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *