CARNESTOLTES 2016

Els nens i nenes de la classe dels lleons i les lleones hem celebrat el nostre primer CARNAVAL a l’escola.
Primer de tot vam rebre la Reina Carnestoltes al gimnàs de l’escola, tot cantant “Ara arriba el carnestoltes……”.
Durant la setmana vam fer tot tipus d’activitats relacionades amb el tema: vam fer racons de disfresses, vam fer una màscara, una activitat de plàstica (molt divertida, per cert),….
I per acabar, el dimecres de cendra els lleons i les lleones vam acomiadar la Reina Carnestoltes fins l’any vinent.
Han estat uns dies molt divertits i esbojarrats.

Tot això ho podeu veure en aquesta presentació de fotografies.