3r
Les feines que poden fer a casa són:
LENGUA CATALANA
Taller 6 : Comprensió lectora. Animals camuflats. Treballem els horaris i els preus del Cremallera de Núria.
Taller 17 : Comprensió lectora. Kopi-ell. Text d’humor.
Lectura diària en veu alta.
Petit diari de les activitats que van fent a casa.
Estudiar el diàleg de l’obra de teatre de Sant Jordi
MATEMÀTIQUES
Taller 17 : Sistema monetari. L’euro. Comprar, vendre i tornar canvi.
Taller 18: Figures simètriques. Eix de simetria.
Taller 19: Paisatges simètrics. Cossos simètrics.
Repassar les taules de l’1 al 7.
LLENGUA CASTELLANA
Taller 11: Una carta. Texto discontinuo. El calendario.
Taller 19: Unas instrucciones. Texto discontinuo. Carta de helados.
Taller 26: Comprensió lectora. Narrativa Castellana actual. Miguel Ángel Mendo.
Redacción sobre qué sienten estos días de estar en casa a causa del coronavirus.
CONEIXEMENT DEL MEDI
Com que hem començat el tema de les plantes, poden fer l’estudi d’una planta (la que vulguin, amb flor o sense) i segueixin el següent model:
- NOM PLANTA EN CATALÀ:
- NOM PLANTA EN CASTELLÀ:
- COM SÓN LES ARRELS
- COM ÉS LA TIJA
- COM SÓN LES FULLES
- COM SÓN LES FLORS
- SI DÓNA FRUIT
- SI NECESSITA GAIRE SOL O AIGUA
- SI ÉS DE CREIXEMENT RÀPID O LENT
I que la dibuixin o bé busquin i enganxin imatges.
LLENGUA ANGLESA
Acabar les pàgines 28, 64 i 71 de l’Activity Book
Fer pàgines 8 i 9 del booklet
.
-també a la web de l’edu365 trobareu jocs interactius http://www.edu365.cat/primaria/
4t
Tots els nens i nenes tenen els llibres i unes fotocòpies del que poden fer aquest dies.
REFORÇAR:
-Resolució de problemes amb les operacions treballades (Sumes restes,multiplicacions i divisions). Pot ser tant escrit com oral.
-Fer divisions de dues xifres i la prova.
-Lectura en veu alta del llibre que teniu de l’escola . Els pares poden fer una pregunta del que han llegit.
-Acabar les feines que tinguin a la carpeta.
-ESTUDIAR el personatge de l’obra de teatre ( Sant Jordi ).
LLENGUA CATALANA
Quadern Text Galera:
-Taller 1 “la Notícia”.
-Elements de la comunicació pàgina 111 : copiar el requadre en un full i fer l’exercici del quadern ( no al full).
-Els connectors pàgina 112 : copiar requadre i fer l‘exercici corresponent (no al full).
LLENGUA CASTELLANA
Taller 16 “ Descripción y el adjetivo”.
Taller 19 “ Comprensión lectora”.
Taller 29 “ Texto explicativo”.
Poden fer petit diari de les activitats que vagin fent a casa.
Important estudiar el diàleg de l’obra de teatre de Sant Jordi.
MATEMÀTIQUES
Primer treballarem amb el llibre de matemàtiques de 4t editorial Vicens Vives el Tema 8: “Massa, capacitat i temps “.
-Has de copiar el requadre de cada apartat i les mesures que surten
( imatge) i a continuació fer els exercicis corresponents de cada apartat.
Exercicis:
- 1- pàg 112 exercicis 2-3-6
- 2- pàg 113 exercicis 9-12
- 3-pàg 114 exercicis 14-17
- 4-pàg 115 exercicis 18-19
- 5-pàg 116 exercicis23-25
- 6-pàg 117 exercicis 30-33
- 7-pàg 118 exercicis 34-39
- 8-pàg 119 exercicis 41-42
- 9-pàg 120 exercicis 49-51
- 10-pàg 121 exercicis 53-55
Segon farem del quadern Text Galera:
-Taller 3 “ Unitats de temps”
LLENGUA ANGLESA
De l’Activity Book i el booklet .
- 1- Acabar les pàgines que falten per acabar el tema 4.
- 2- Fer les pàgines de les stickers.
- 3- Fer les pàgines del booklet del tema 4
- 4- Fer la fotocòpia de repàs del tema 4
- 5- Fer la fotocòpia de les Daily activities
- 6- Fer el rellotge a casa, necessiten un fastener.
-també a la web de l’edu365 trobareu jocs interactius http://www.edu365.cat/primaria/
EDUCACIÓ FÍSICA CICLE MITJÀ
Si teniu jardí, pati o terrassa podeu fer activitats on treballeu les habilitats motrius bàsiques: desplaçaments, salts, girs i llançaments, fent petits circuits, jocs de punteria… Si no teniu aquesta sort que és el més probable podeu treballar l’expressió corporal fent:
– jocs d’imitació:
Amb la família imitar un animal, situació, ofici o sentiment i la resta ha d’esbrinar de que es tracta.
Amb la família un es col·loca en una postura i els altres han de fer el mateix
Per parelles un expressa un sentiment i l’altre ha de representar el sentiment oposat.
– jocs d’endevinar paraules
– petites representacions on expresseu diferents sentiments i emocions (us podeu disfressar per ser més divertit).
– coreografies inventades amb la família.
– coreografies del Just Dance. Podeu trobar-les a Youtube.
– els de 3r podeu practicar els passos que vam aprendre de la Dansa de Sant Jordi. (Marieta Cistellera). Els de 4t no us preocupeu per la dansa, ja la farem.