Instal·lacions

L’edifici del centre

L’escola consta de dos edificis. Un d’ells, l’antiga masia “Les Carasses”.

esc_ant2

L’any 1930 aquesta masia fou comprada per l’Ajuntament i va ser destinada a escola. Tenia una sèrie d’hortes que són els actuals patis i on es va construir el nou edifici. La inauguració,el 17 de novembre de 1931, va ser possible gràcies a la bona disposició del propietari, el Sr. Iglesias Abelló, i els diners recollits pels “Amics d’Ignasi Iglesias”.

fonterrassa

L’escola va començar a funcionar el curs 1931-32.

llardefocp

La masia reuneix les tres classes d’Educació Infantil ( P3, P4, P5), sala gran, la Biblioteca, el despatx i secretària, l’aula de Medi, una tutoria d’Educació Infantil, sala de material, menjador, cuina, celler i sanitaris.

El nou edifici disposa de les aules de primària (de 1er. a 6è.), aules polivalents, sala de mestres, aula d’ordinadors, gimnàs, vestidors  i sanitaris.

Els patis

A més, l’escola disposa d’una amplia zona de pati, una part de sorra amb arbres (jocs infantils, camp de futbol…) i una altra de ciment amb les pistes esportives (fútbol, bàsquet, voleibol…)