Informació necessària per a la preinscripció / matrícula

Actualitzat 20/01/2020

Jornades Portes Obertes

11 de març de 2020 a les 15,30 h (Xerrada i visita).
13 de març de 2019 a les 15,30 h (Xerrada i visita).

*APUNTAR-SE A LA JORNADA DE PORTES OBERTES.

Primer farem una xerrada informativa només per a pares/mares i a continuació la visita guiada a l’escola.

També us informem que des del Consorci d’Educació de Barcelona en col·laboració amb el districte, han organitzat sessions informatives adreçades a les famílies de P3.

Bon 2020

Benvolgudes famílies us informen que a partir del dia 8 de gener ja hem estrenat la nova cuina i per tant ja ens fa el dinar cada dia la nostra cuinera.

Ja disposem també de la pista poliesportiva, que ens permet fer molts més jocs a les estones de pati i un augment considerable d’espai.  A poc a poc va avançant  tot el projecte del nou edifici escolar.

PROGRAMA DE LA FESTA DE NADAL 2019

PORTES OBERTES A LES FAMÍLIES

Les famílies d’E Primària esteu convidades a les 16h per pujar a les aules a escoltar una cançó i el poema de Nadal de vostres fills i filles.
Dilluns 16 de desembre: Cicle superior
Dimarts 17 de desembre: Cicle inicial
Dimecres 18 de… Llegeix més»

Participació famílies a les reunions d’aula

Benvolgudes famílies,
Des de l’escola us volem agrair les vostres aportacions en la dinàmica proposada durant les reunions d’inici de curs. Totes aquestes ens han servit per  continuar reflexionant com a claustre i ens donen una empenta per a seguir avançant.
Moltes de les vostres propostes… Llegeix més»

Reunions d’aula

Com cada any els mestres tenim molt d’ interès de fer una reunió  a començament de curs per poder-vos comunicar tot el que fem a la classe i el funcionament de l’ escola.
Les reunions començaran a les 16:45 hores i finalitzaran a les 18 aproximadament.
  Consten… Llegeix més»

Bon inici de curs

Us volem donar la benvinguda al nou curs 2019-2020.  Tornarem a veure els somriures, els ulls encuriosits dels alumnes a l’Escola. Comença aquest curs amb nous reptes, però amb el mateix objectiu, aconseguir una educació de qualitat per a tothom. Seran dies de treball… Llegeix més»

Un conte sota l’arbre

Un cop més ens agradat  molt que vinguéssiu pares, mares, avis, iaies, tiets… a explicar contes als nens i nenes de l’escola. Hem fet l’activitat “Un conte sota l’arbre” de la qual vam quedar molt contents.
És una activitat en la què les famílies expliquen un conte als grups de nens i… Llegeix més»

Estrenem una part de l’escola

A poc a poc les obres van avançant. Avui hem estrenat una part de l’escola nova. Tot i que és de forma provisional, els espais ens han agradat. Cal donar gràcies a tots els serveis que han permès aquest trasllat tant complicat a mig curs,… Llegeix més»

Informació Festa Sant Jordi 2019

Dimarts 23 d’abril
Intercanvi de llibres. Cada nen/a ha de portar un llibre amb el nom, cognom i curs per intercanviar durant l’activitat, després se l’emportarà a casa. Data màxima per portar llibres 11 d’abril.
Divendres 26 d’abril
Matí
Jocs Florals, lectura  de poemes i textos dels alumnes.
Racons… Llegeix més»

Ens traslladem! .

Us informem que a partir de setmana Santa tots els alumnes de primària canviarem  d’espai fins a final de curs i anirem a l’edifici nou del carrer Cinca, per tal de poder continuar les obres de l’escola.

El proper dia  11  d’abril es… Llegeix més»

Roba perduda, carmanyoles…

Atenció famílies!!
Tornem a tenir el bagul de roba ple a vessar. Per aquest motiu aquesta semana farem una mostra de la roba que hi ha al bagul.
La roba estarà exposada a la sortida de l’escola, així tant alumnes com famílies tindreu l’oportunitat de donar… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ

Preinscripció
Sol·licitud de preinscripció
Matí de 9 a 10 h.  dilluns, dimecres, dijous i divendres
Tarda de 15 a 16 h. dimecres i dijous

• Oferta inicial de places escolars: 27 de març de 2019
  • Presentació de sol·licituds: del 29 de març al 9 d’abril de 2019
  • Presentació de documentació: fins… Llegeix més»

L’Escola que Volem

Us informem que aquest any estem treballant el projecte l’ Escola que Volem.  En aquest projecte,  alumnes, mestres i també famílies,  treballarem  i parlarem de l’escola que volem. Totes les aules estant realitzant diferents treballs sobre aquest tema(aules, patis, biblioteca…valors…).  A la primera quinzena de… Llegeix més»

Cantada de Nadales

Benvolgudes famílies, us informem que ja podeu veure a les fotos de l’escola,  uns vídeos que ens han fet l’AFA de la cantada de cançons de Nadal. Aquesta cantada la vàrem realitzar el dia 21 de desembre al poliesportiu de Sant Joan de Mata.
Llegeix més»