Reunions de famílies

Us recordem que les  reunions de famílies de cada curs seran via telemàtica amb la plataforma Google Meet. Per tal de poder accedir, si s’utilitza un ordinador no caldrà instal.lar cap programa, però si  s’utilitza el mòbil o una tablet caldrà descarregar l’app de Google Meet.

Aquesta aplicació us la podeu descarregar a través del Play Store o de l’App store.

Cada tutora o tutor us farà arribar una convocatòria de la reunió on trobareu l’enllaç per poder entrar.

Per tal de poder accedir, haureu d’entrar amb el vostre correu personal que tenim a l’escola, sempre que sigui Gmail; si no teniu Gmail, doncs haureu d’entrar amb el correu que l’escola ha proporcionat als vostres fills i filles ………@escolaignasiiglesias.cat

Per qualsevol dubte podeu dirigir-vos a la tutora o tutor dels vostres fills.

Us recordem que totes les reunions seran a les 17h i en les dates següents:

CURS A LES 17 H
P3 A i B dimarts 20 d’octubre
P4 A i B dimecres 28 d’octubre
P5 A i B dilluns 19 d’octubre
1r A i B dijous 22 d’octubre
2n A i B dimecres 21 d’octubre
3r dilluns 26 d’octubre
4t dimecres 21 d’octubre
dimarts 20 d’octubre
dilluns 19 d’octubre

Beques menjador

Us comuniquem el resultat de les beques de menjador. Podeu saber quin és el vostre fill per l’IDALU.

Hi ha tot un grup que no estan concedides per manca de signatura( hi ha un error de revisió per part del consorci). Des de secretaria s’està revisant.

Beques menjador 1r torn

Benvinguda curs 20-21

Benvolgudes famílies,

Demà comencem un nou curs ple d’il·lusions i ganes de retrobar-nos. Sabem que aquest curs serà un gran repte, però volem transmetre-us que posarem tots els nostres esforços perquè tot vagi el millor possible.

Recordeu que demà s’ha de portar la Declaració responsable signada i s’haurà de lliurar a l’entrada de l’escola (serà imprescindible perquè els alumnes puguin accedir al centre). També haureu de tenir en compte els horaris d’entrades i sortides i les diferents portes d’accés.

Per últim, us demanem la vostra comprensió i col·laboració. Confiem en la implicació de tota la comunitat escolar per poder assolir els propers nous reptes.

Desitgem un bon curs a tota la comunitat educativa!

Atentament,

L’equip directiu i l’equip de mestres de l’escola.

Informacions interessants:

Curs 2020-21

Benvolgudes famílies des de l’escola estem preparant  l’inici de curs pel dia 14 de setembre del qual us anirem informant.
Esperem que hagueu passat unes molt bones vacances i estigueu amb moltes ganes i il.lusió per començar l’escola després de 6 mesos sense poder venir.
Els… Llegeix més»

Bon estiu

L’estiu és un bon moment per divertir-se, jugar, anar a la platja i a la piscina, passejar, anar d’excursió, dormir, llegir llibres que ens agradin, dibuixar, fer esport, gaudir de la natura, estar amb la família i amb els amics.  Esperem que el proper curs vingueu carregats de sorpreses agradables i que les pugem gaudir tots junts.

Ens veiem  el setembre amb les piles ben carregades!!!

Informacions curs 2020-21

Ajuts de menjador

Presentació de sol·licituds
Les sol·licituds es presentaran a través d’un formulari telemàtic adreçat a l’alumnat que estigui matriculat o preinscrit per al curs 2020-2021, en dos períodes de sol·licituds:

• Període de sol·licituds de juny 2020: entre el 23 de juny i el 9 de juliol, ambdós inclosos.… Llegeix més»

INFORMACIÓ FAMÍLIES

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir de demà  tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu… Llegeix més»

Bon 2020

Benvolgudes famílies us informen que a partir del dia 8 de gener ja hem estrenat la nova cuina i per tant ja ens fa el dinar cada dia la nostra cuinera.

Ja disposem també de la pista poliesportiva, que ens permet fer molts més jocs… Llegeix més»

PROGRAMA DE LA FESTA DE NADAL 2019

PORTES OBERTES A LES FAMÍLIES

Les famílies d’E Primària esteu convidades a les 16h per pujar a les aules a escoltar una cançó i el poema de Nadal de vostres fills i filles.
Dilluns 16 de desembre: Cicle superior
Dimarts 17 de desembre: Cicle inicial
Dimecres 18 de… Llegeix més»

Participació famílies a les reunions d’aula

Benvolgudes famílies,
Des de l’escola us volem agrair les vostres aportacions en la dinàmica proposada durant les reunions d’inici de curs. Totes aquestes ens han servit per  continuar reflexionant com a claustre i ens donen una empenta per a seguir avançant.
Moltes de les vostres propostes… Llegeix més»

Reunions d’aula

Com cada any els mestres tenim molt d’ interès de fer una reunió  a començament de curs per poder-vos comunicar tot el que fem a la classe i el funcionament de l’ escola.
Les reunions començaran a les 16:45 hores i finalitzaran a les 18 aproximadament.
  Consten… Llegeix més»