Un conte sota l’arbre

Un cop més ens agradat  molt que vinguéssiu pares, mares, avis, iaies, tiets… a explicar contes als nens i nenes de l’escola. Hem fet l’activitat “Un conte sota l’arbre” de la qual vam quedar molt contents.
És una activitat en la què les famílies expliquen un conte als grups de nens i… Llegeix més»

Estrenem una part de l’escola

A poc a poc les obres van avançant. Avui hem estrenat una part de l’escola nova. Tot i que és de forma provisional, els espais ens han agradat. Cal donar gràcies a tots els serveis que han permès aquest trasllat tant complicat a mig curs,… Llegeix més»

Informació Festa Sant Jordi 2019

Dimarts 23 d’abril
Intercanvi de llibres. Cada nen/a ha de portar un llibre amb el nom, cognom i curs per intercanviar durant l’activitat, després se l’emportarà a casa. Data màxima per portar llibres 11 d’abril.
Divendres 26 d’abril
Matí
Jocs Florals, lectura  de poemes i textos dels alumnes.
Racons… Llegeix més»

Ens traslladem! .

Us informem que a partir de setmana Santa tots els alumnes de primària canviarem  d’espai fins a final de curs i anirem a l’edifici nou del carrer Cinca, per tal de poder continuar les obres de l’escola.

El proper dia  11  d’abril es… Llegeix més»

Roba perduda, carmanyoles…

Atenció famílies!!
Tornem a tenir el bagul de roba ple a vessar. Per aquest motiu aquesta semana farem una mostra de la roba que hi ha al bagul.
La roba estarà exposada a la sortida de l’escola, així tant alumnes com famílies tindreu l’oportunitat de donar… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ

Preinscripció
Sol·licitud de preinscripció
Matí de 9 a 10 h.  dilluns, dimecres, dijous i divendres
Tarda de 15 a 16 h. dimecres i dijous

• Oferta inicial de places escolars: 27 de març de 2019
  • Presentació de sol·licituds: del 29 de març al 9 d’abril de 2019
  • Presentació de documentació: fins… Llegeix més»

L’Escola que Volem

Us informem que aquest any estem treballant el projecte l’ Escola que Volem.  En aquest projecte,  alumnes, mestres i també famílies,  treballarem  i parlarem de l’escola que volem. Totes les aules estant realitzant diferents treballs sobre aquest tema(aules, patis, biblioteca…valors…).  A la primera quinzena de… Llegeix més»

Cantada de Nadales

Benvolgudes famílies, us informem que ja podeu veure a les fotos de l’escola,  uns vídeos que ens han fet l’AFA de la cantada de cançons de Nadal. Aquesta cantada la vàrem realitzar el dia 21 de desembre al poliesportiu de Sant Joan de Mata.
Llegeix més»

Reunió Obres

us informem que el proper dia 29 de novembre de 2018 a les 17:30 hores es farà una reunió per informar de l’estat de les obres. En aquesta reunió hi haurà els responsables del Consorci.

Dia:              29 de novembre de 2018
Hora:           17:30 hores
Lloc:             Menjador de l’escola

La castanyada

Aquest any hem tingut una castanyada diferent. Ens ha acompanyat la pluja tot el dia, però nosaltres hem fet castanyes i ens les hem menjat.
Els alumnes de 6è han repartit les castanyes que els avis Pla ens han fet a la terrassa de l’escola. Moltes… Llegeix més»

Inici de curs 2018-19

Benvolgudes famílies de l’escola,
Ens adrecem a vosaltres per donar-vos un seguit d’informacions generals importants a tenir en compte de cara a l’inici del curs 2018-2019.
Com sabeu vam finalitzar el curs i començarem amb obres a l’escola, unes obres que ha costat que tinguessin un… Llegeix més»

Fotografies curs 2017-18

Benvolgudes famílies,

Us informem que us podeu descarregar les fotografies d’aquest curs 2017-18 des d’aquest portal web de l’escola fins la primera setmana del mes de setembre. Us recordem que per poder accedir a les fotografies heu de introduir l’usuari i contrasenya(enviat per correu).

Aquí teniu un link que si entreu trobareu una explicació de com accedir-hi.

Que gaudiu molt de l’estiu. Molt bones vacances famílies!

Matricula 2018-19

Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària :

• del 21 al 27 de juny de 2018(de 9 a 11 h)
  • Documentació per a la matricula 2018(descarrega la  versió per imprimir). El dia 29 de juny a les 9 h es realitzarà una petita reunió per a tots els pares d’alumnes nous per tal d’explicar diferents aspectes del proper curs  (material, llibres, funcionament AMPA, ) etc.

Calendari de preinscripció i matrícula (descarrega la versió per imprimir)