Inici de curs 2023-24

Benvolgudes famílies,

Us volem donar la benvinguda al nou curs 2023-2024.  Comencem un nou curs, tornarem a veure els somriures, els ulls encuriosits dels alumnes a l’Escola. Comença aquest curs amb nous reptes, però amb el mateix objectiu, aconseguir una educació de qualitat per a tothom. Seran dies de treball compartit amb els alumnes i les famílies per anar aconseguint el somni de formar persones lliures, responsables, solidàries i, per tant, capaces de respondre a les demandes de la societat on viuen.

Tot el personal de la nostra Escola estem treballant amb il·lusió, esforç per tenir-ho tot enllestit el pròxim dimecres 6 de setembre.

HORARI

• Al matí de 9h a 12.30h
  • A la tarda de 15h a 16.30h

Tota la informació més detallada la podeu trobar clicant AQUÍ