Reunions de famílies 2023-24

Benvolgudes famílies,

Com cada any a començament de curs, l’equip de mestres té moltes ganes de poder explicar-vos tot el que fem a la classe i el funcionament de l’escola.

Aquestes reunions consten de dues parts; una per explicar les normes de funcionament general d’escola i una altra per parlar de temes més concrets de funcionament, organització de la classe o del cicle, la programació, l’avaluació… És molt important la vostra assistència i participació activa en els temes generals de classe.

Les reunions de I3 a 5è es faran conjuntament per nivells al Fòrum de l’escola situat a la primera planta, i 6è la farà a la seva aula. Heu d’entrar per la porta principal de l’escola del c/ Cinca, 95.

Preguem màxima puntualitat. Pel bon funcionament de les reunions, us recordem que els vostres fills i filles no poden assistir-hi, és per això que, per aquelles famílies que ho necessitin, durant les reunions hi haurà servei de monitoratge gratuït a càrrec de l’AFA.

Totes les reunions seran a les 17h i en les dates següents:

CURS A LES 17 H
I3 A i B Dimarts 26 de setembre