Bon estiu!

Famílies!

Fa quasi 10 mesos que vam començar el curs al setembre, i ha passat tan ràpid! Ha sigut un curs ple d’il·lusions, de somriures, aprenentatges, algun plor… però dia a dia amb l’esforç de tothom, famílies, alumnat, equip docent i tot el personal de l’escola, hem acabat assolint els objectius que ens havíem proposat, però sobretot i el més gratificant per nosaltres, ha sigut veure dia a dia el somriure dels nostres infants cada matí a l’entrar a l’escola.

Per tal que pugueu anar preparant el curs vinent, aquí podeu consultar el full de material escolar:

EDUCACIÓ INFANTIL
I3 I4 I5
EDUCACIÓ PRIMÀRIA
1r 2n 3r 4t

Ara toca descansar i desconnectar per poder tornar amb les piles ben carregades!

Sapigueu que si necessiteu qualsevol cosa secretària, consergeria i l’equip directiu estarem a l’escola fins al divendres 14 de juliol.

Gaudiu molt de les vacances, i ens tornem a veure el 6 de setembre!

Molt bon estiu!