Aprendre com a acte comunitari.
Aprendre com a Art
i no com a doctrina.
Aprendre per (re)trobar-nos.
Aprendre com un esforç mutu.
Aprendre com a poema.
Aprendre com una declaració d’amor.

David Caño

La vida que és essencial

Aquests dies i des de que vam començar el curs, l’equip pedagògic de l’escola sentim i vivim un sentiment que volem fer arribar a la Comunitat educativa. És un sentiment compartit per totes les mestres, i la Gisela, mestra i tutora de 3 anys, n’ha… Llegeix més»

Bon estiu famílies!

Molt bon estiu famílies,

Que aquests mesos d’estiu que arriben els pugueu compartir amb la gent que estimeu, que s’omplin de verd, d’aire i d’aigua, de sol… i de joc.

Ajuts de menjador escolar 2020-2021

Benvolgudes famílies,
Avui s’ha obert la convocatòria per demanar els ajuts individuals de menjador per al curs 2020-2021.

• Període de sol·licituds de juny 2020: entre el 23 de juny i el 9 de juliol, ambdós inclosos. El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si… Llegeix més»

Pla d’obertura de centre en Fase 2 de desescalada

Benvolgudes famílies,
Us deixem l’enllaç al Pla d’obertura de centre segons el Departament d’Educació i del Departament de Salut, PROCICAT, Instruccions per a l’organització de l’obertura dels centres educatius (per al desplegament del pla d’obertura de centres educatius en fase 2 de desescalada en la finalització… Llegeix més»

Informació actualitzada-Procés de Preinscripció i Matrícula 2020-2021

Benvolgudes famílies,
Aquí anirem posant la informació actualitzada de tot el Procés de Preinscripció. La Preinscripció s’haurà de fer telemàtica i, només en casos excepcionals es farà presencial.
07.07.2020
INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES
INFORME_LLISTA_ESPERA_OME_LLISTA_ESPERA
Recordeu que del 13 al 17 de juliol ens heu de fer arribar per correu electrònic el… Llegeix més»

Infància i confinament

Des de l’escola respectem la realitat de cada família i, aquest és un temps per viure en família. Vivim cada dia des de la incertesa. Aquest és l’aprenentatge que estem fent totes i tots, i també i sobretot, els infants. Cadascú a casa seva i… Llegeix més»

Somiar aigua

No fa fred. Plou i el cel és ben gris.
-Qui vulgui pot sortir al jardí!! – dic jo
-Poseu-vos la roba impermeable i les botes !
I a fora ens toca el vent. Hi ha més llum i les ninetes ho agraeixen.
Els crits es dilueixen i… Llegeix més»