RESOLUCIÓ DE LES RECLAMACIONS DE LES SOL·LICITUDS DE PREINSCRIPCIÓ
Enllaç al document
AVUI, DIA 6 DE MARÇ, I FINS EL DIA 20, COMENÇA EL PROCÉS DE SOL·LICITUDS DE PREINSCRIPCIÓ.
Enllaç:
https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/
INFORMACIÓ I SUPORT AL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ
edubcn.cat
preinscripcio.gencat.cat
Oficines de suport a l’escolarització (cita prèvia web) A… Llegeix més»
BEQUES MENJADOR
Us adjuntem la RESOLUCIÓ D’ADJUDICACIÓ PROVISIONAL DEL TERCER PERÍODE OBERT dels ajuts de menjador per al curs 2023-2024:
Document
Us adjuntem la RESOLUCIÓ D’ADJUDICACIÓ DEFINITIVA DEL SEGON PERÍODE OBERT dels ajuts de menjador per al curs 2023-2024:
Document
Us adjuntem el LLISTAT D’ADMESOS I… Llegeix més»
Aprendre com a acte comunitari.
Aprendre com a Art
i no com a doctrina.
Aprendre per (re)trobar-nos.
Aprendre com un esforç mutu.
Aprendre com a poema.
Aprendre com una declaració d’amor.
David Caño
Ens proposem construïr l’escola com un Projecte Social, Inclusiu i Col·lectiu fonamentat en les Arts Escèniques. Som una escola vinculada al barri i compromesa amb l’entorn. Vivim i acompanyem les emocions, les relacions i els conflictes dels infants, en el dia a dia, des del… Llegeix més»
Document: Ed. Primària- Escola Teixidores
Durant el temps de grup, la tutora presenta Reptes als alumnes. Els Reptes es presenten com a estímuls per als infants, son situacions a resoldre tenint en compte diferents variables que incorpora… Llegeix més»
Acció i Moviment en diferents contextos d’aprenentatge, dins i fora de l’escola
Un infant copsa i aprèn el món, jugant i experimentant, provant, explorant, fent hipòtesis,… A l’escola preparem els ambients com entorns pensats i preparats per les educadores perquè s’hi esdevinguin relacions entre infants de… Llegeix més»
El nostre lloc
Aquest deu ser el lloc on els somriures segueixen. On les mirades ens van unint i on les paraules tenen més sentit que mai.
Ens acompanyem agafats de la mà, i sovint ens sembla un món a part.
Aquests temps, a l’escola, ens retrobem al… Llegeix més»
L’espai del jardí, lloc d’oportunitats, trobades i relacions. Els jocs d’aigua, les pastetes a la cuina, omplir i buidar cassoles, accions que connecten els infants amb elements de la natura.
Quan plou, la pluja, els tolls i el fang afavoreixen moments per saltar, esquitxar, embrutar-se… JUGAR!
Provar i… Llegeix més»