P4

Colònies CM

Els dies 15 i 16 de març els alumnes de Cicle Mitjà vam anar de colònies a Vilanova de Sau. Ens va agradar molt la casa i el seu entorn. Vam passar-ho molt bé!!   Fotos  

Colònies CM Llegeix més »

TEATRE A CM

Alguns nens i nenes de  3r i 4t van representar l’obra de teatre ” El vestit nou de l’emperador” als seus companys. Són uns artistes!!

TEATRE A CM Llegeix més »

Fem cinema

Un procés de creació audiovisual com és l’elaboració d’un petit curtmetratge,  un projecte educatiu singular d’aprenentatge col·laboratiu. Veureu petites històries que els propis alumnes han dissenyat, enregistrat i editat . Esperem que us agradin !     https://youtu.be/9gpEdSR8ccA

Fem cinema Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut