PARTICIPACIÓ A LA FINAL DEL CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA
El passat dimarts 5 de juny, la Martina Vilà de 3r, acompanyada de l’Elna Rotgés de 4t, de la seva família i de tots els seus companys de classe i mestres, vam anar al Teatre Nacional de Catalunya de Barcelona a veure la final del concurs de Lectura en veu alta. Vam poder escoltar les […]
PARTICIPACIÓ A LA FINAL DEL CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA Llegeix més »











