P2

La gallina dels ous d’or

El passat dimecres, dins el programa “Anem al teatre”, els alumnes de 1r i 2n de primària van anar a Berga a veure l’espectacle LA GALLINA DELS OUS D’OR. Hi havia una vegada dos pobres grangers que tenien el costum d’acollir totes les aus extraviades que arribaven a la seva granja. Un dia va arribar […]

La gallina dels ous d’or Llegeix més »

Dijous Llarder

El passat dijous  20 de febrer vam celebrar el dijous Llarder. El grup dels petits van esmorzar i jugar al parc de la Font de l’Ermita. Els mitjans van passar el dia  a Sant Marc i els grans a Obiols. A continuació podeu veure el recull de fotografies. Dijous Llarder Grup Petits Dijous Llarder grup

Dijous Llarder Llegeix més »

CARNESTOLTES 2020

El divendres 28 de febrer hem participat a la rua infantil del Carnestoltes de Gironella. Tota una colla de troianes i troians hem passejat per l’Avinguda de Gironella lluint les nostres disfresses i somriures. Els nens i nenes de 6è ens han acompanyat tot fent una sonora batucada. Us deixem una mostra de fotos.

CARNESTOLTES 2020 Llegeix més »

ELS OFICIS

Els alumnes de 2n hem començat un nou projecte: els oficis. Vam començar demanant als nostres pares i mares quins eren els seus oficis, de què treballaven, i en vam parlar a la classe. Vam observar que actualment hi ha molts més oficis que temps enrera i, fins i tot, alguns ens costava explicar de

ELS OFICIS Llegeix més »

EXPOSICIÓ JOAN FERRER

Entre els mesos de novembre i desembre, per cursos, hem anat a Berga, concretament al Convent de Sant Francesc, a visitar l’exposició de Joan Ferrer, titulada “El tacte de la llum”. L’exposició presenta per primera vegada una visió completa de l’obra del pintor des dels inicis fins a l’actualitat, i permet fer una lectura en

EXPOSICIÓ JOAN FERRER Llegeix més »

FEM CAGAR EL TIÓ!!!

Avui, últim dia de trimestre, els alumnes de 1r, 2n i uns quants de 6è, hem fet cagar el Tió! El Tió era a l’aula de l’Almorratxa, i després de cantar-li cançons i recitar-li el poema de Nadal, ens ha cagat un munt de coses: pilotes, cordes, sticks d’hoquei, pilotes de rugbi i una manxa.

FEM CAGAR EL TIÓ!!! Llegeix més »

LECTURES A LA CLASSE DE 2n

Durant aquest 1r trimestre, cada dimarts al matí, un company/a de la classe ens obsequiava amb una lectura escollida per ell mateix. Ell llibre podia ser de casa o de la biblioteca. Tots els que hem escoltat han estat molt interessants i divertits, i aquí us deixem les fotografies amb els lectors i els títols

LECTURES A LA CLASSE DE 2n Llegeix més »

5 AL DIA !!!

Des del treball amb xarxa del grup de mitjans, els nens i nenes que van anar amb la Sara van estar treballant l’alimentació saludable. Ahir vam acabar l’última sessió i ens van preparar un tast de fruits de tardor, on després d’explicar-nos quines propietats tenien els diferents ingredients escollits, vam poder degustar aliments com la

5 AL DIA !!! Llegeix més »

BOLETS I BOLETAIRES!

Ahir dilluns, els alumnes de 2n, acompanyats per la Leo i el Joan (l’avi del Roger Calvo), vam passar-nos el matí buscant bolets. Després de caminar fins a l’entrada de la Plana amb un bon fred que feia, ens vam endinsar per un caminet que ens va portar cap a un bosc proper. Allà, caminant

BOLETS I BOLETAIRES! Llegeix més »

L’esmorzar és la clau

El passat divendres 8 de novembre a la classe de 2n ens van venir a fer una xerrada sobre els esmorzars saludables, organitzats des de la Diputació de Barcelona. Ens vam convertir en cuiners per uns moments i ens va quedar molt clar que hem d’esmorzar bé per començar el dia amb energia! A continuació

L’esmorzar és la clau Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut