La gallina dels ous d’or
El passat dimecres, dins el programa “Anem al teatre”, els alumnes de 1r i 2n de primària van anar a Berga a veure l’espectacle LA GALLINA DELS OUS D’OR. Hi havia una vegada dos pobres grangers que tenien el costum d’acollir totes les aus extraviades que arribaven a la seva granja. Un dia va arribar […]
La gallina dels ous d’or Llegeix més »












