QUÈ ÉS NADAL?
A l’escola de Gironella, ens hem demanat: què és Nadal? Esperem que passeu molt bones festes i ens retrobem al gener!
A l’escola de Gironella, ens hem demanat: què és Nadal? Esperem que passeu molt bones festes i ens retrobem al gener!
Voleu saber quines activitats de Nadal farem a l’escola durant aquests propers dies?
NADAL A L’ESCOLA Llegeix més »
Els nens i nenes de P1 i P2 hem fet una sortida amb el Camp d’Aprenentatge per aprendre coses sobre els bolets. Ens hem convertit en micòlegs i, amb la nostra cistella ens hem passejat, hem buscat i hem collit bolets pel bosc. N’hem trobat de bons i de dolents. Després de la sortida, hem
ANEM A BUSCAR BOLETS! Llegeix més »
El dia 22 de novembre, va ser Santa Cecília, patrona de la música. Durant la setmana, cada tarda a l’hora de les sortides, l’escola es va omplir de música gràcies a l’alumnat. Ells i elles són unes grans artistes, cançons, instruments i danses per celebrar la setmana de la música! Enhorabona per les magnífiques actuacions!
SETMANA DE LA MÚSICA Llegeix més »
A l’escola vam celebrar la fi del curs 2023-2024 amb un Bingo musical organitzat per l’alumnat de P6. Música i balls per acomiadar-nos fins al curs vinent! Vam acabar amb un sopar d’hamburgueses organitzat per l’AFA de l’escola!
FESTA FI DE CURS Llegeix més »
Un any més, l’alumnat de P6 hem organitzat la cursa solidària amb la finalitat de recaptar diners per una entitat social. Aquest curs, hem donat les aportacions econòmiques a la Creu Roja, un total de 600 euros. Han participat tots i totes les alumnes de l’escola i també l’alumnat de segon d’ESO de l’institut Pere
CURSA SOLIDÀRIA 2024 Llegeix més »
Dimecres de Patum, tot l’alumnat de l’escola vam fer la Patum. Cada classe es va preparar un ball i tots i totes vam ballar tirabols.
LA PATUM A L’ESCOLA Llegeix més »
El divendres 17 de maig, el grup de mitjans va fer una sortida a Campdevànol, a Estiula Aventura. En aquest parc van fer diverses activitats com tirolines, orientació i jocs dels sentits. Els nens i nenes van passar un dia ben divertit i alhora van aprendre les tècniques dels esports de muntanya que van practicar.
ESTIULA AVENTURA! Llegeix més »
L’alumnat de P1 i P2 hem fet una sortida al bosc organitzada pel Camp d’aprenentatge de l’Alt Berguedà. Hem fet una aproximació al bosc i als seus elements, utilitzant guies d’identificació de plantes i rastres d’animals. També hem treballat la percepció del bosc i els sentiments que ens desperta. Si voleu saber-ne més, cliqueu al
Els nens i nenes de l’escola ja hem gaudit de les colònies d’aquest curs. Els grups de mitjans i grans van anar a la casa de colònies “Pou del glaç”, a la Bisbal de l’Empordà. El grup de petits, ens vam quedar més a prop de casa i vam anar al “Pedraforca”, a