A P3 TREBALLEM LA TARDOR!
Els nens i nenes de la classe de P3 hem començat a aprendre coses de la tardor. Hem pintat amb els colors d’aquesta estació, hem fet un mural, hem experimentat amb castanyes, hem cantat i el més important, ens ho hem passat súper bé! Us animem a portar a l’escola elements de la tardor, com […]
A P3 TREBALLEM LA TARDOR! Llegeix més »







