PHOTOCALL

Famílies!
A continuació us deixem les fotografies del photocall organitzat pels alumnes de Cicle Mitjà. Han quedat molt divertides i originals!!!
Aprofitem per donar-vos les gràcies per la vostra assistència i col·laboració i us desitgem que passeu unes Bones Festes i un feliç 2019!
Ens veiem a la… Llegeix més»

CALAIXOS D’EXPERIMENTACIÓ I CIÈNCIA

Fa uns dies, els nens i nenes d’infantil, vam estrenar nou material per als calaixos d’experimentació i ciència que tenim a les aules.

Hi vam posar diferents tipus de gra, a P3 blat de moro i veces, a P4 veces, faves  i  mill, a P5 menar de canari, blat de moro i faves. També tenim un calaix amb sorra a cada classe. Tot això acompanyat de diferents recipients, coladors, culleres i cullerots, etc…

Gaudim molt jugant i experimentant amb el tacte, la capacitat, etc. Mireu mireu que bé que ens ho passem!

Fem pinya – Escola Gironella Coop.

A Cinquè ja tenim la Cooperativa creada!! Ja tenim el nom (ara estem treballant per oferir-vos una imatge coorporativa ben xula!) i aquesta setmana hem escollit els nostres representants. Després d’unes eleccions molt emocionants, participatives i festives, el resultat va ser el següent:
President: POL PLA… Llegeix més»