UNA BONICA HISTÒRIA DE NADAL

Un grup d’alumnes de Cicle Superior ha preparat una BONICA HISTÒRIA DE NADAL. S’han inventat una història, l’han escrit, l’han assajat i finalment l’han portat a l’escenari perquè en poguéssim gaudir. Entremig hi han anat tramant les cançons i poemes dels diferents cursos de l’escola.

Segur que us agradarà!

I per arrodonir-ho un Concert d’etiqueta amb els Superfilhamònics.

UN BON TIÓ

AMB MOLTA IL·LUSIÓ DURANT TOTA LA SETMANA HEM CUIDA’T I MIMAT EL NOSTRE TIÓ, ESPERANÇATS QUE CAGARIA MOLT. AVUI A COPS DE BASTÓ, AMOROSIT AMB POEMES I CANÇONS, HEM PICAT FORT I EL TIÓ NO ENS HA FALLAT.

EL PESSEBRE DE LA RESIDÈNCIA

AVUI UN GRUP DE NENES I NENS DE P3, P4 I P5 HEM ANAT A LA RESIDÈNCIA. HEM ANAT A AJUDAR ALS AVIS A FER UN BONIC PESSEBRE.

CADA ANY HI ANEM UNS QUANTS NENS I NENES DE CADA CLASSE. UNS HI VAN A P3, ALTRES A P4 I ALTRES A P5. QUAN ACABEM EL PARVULARI TOTS HI HEM ANAT UN ANY O ALTRE.

ELS AVIS DE LA RESIDÈNCIA ESTAN MOLT CONTENTS DE VEURE´NS I A NOSALTRES ENS AGRADA COMPARTIR AQUESTA ESTONA AMB ELLS.

aquí podeu veure totes les fotos

FEM CINEMA

Aquest curs un dels tallers que porten a terme els alumnes de cicle mitjà i superior és el de Fem Cinema, on per grups amb alumnes de 3r a 6è han  creat un petit guió, l’han representat, gravat i finalment l’han editat.
Aquí podreu veure com han quedat el íresultat dels video delsegon grup d’alumnes que han passat pel taller.

Felicitats a tots!!!

La petita Messi

El passat dilluns 27 de novembre, la pallassa Trafàlgar ens va venir a fer una visita, i va aprofitar per explicar-nos un conte, titulat “La petita Messi”.
Aquesta activitat està dins el programa de coeducació del Berguedà i ens va voler fer reflexionar sobre la igualtat… Llegeix més»