VISITA A LA RESIDÈNCIA

Avui dimarts 13 de desembre alguns nens i nenes d’educació Infantil hem vistat els avis i àvies de la residència. Tots junts hem fet el pessebre, enganxant estrelles i posant les figures. Ens ho hem passat molt bé!!

Setmana Europea de Prevenció de Residus

Aquesta setmana del 19 al 27 de novembre des del Comité d’Escoles Verdes de la nostra escola hem realitzat una actuació encaminada a la conscienciació de la necessitat de reduir l’ús d’embolcalls, bosses de plàstic… Cada dia a l’hora d’esmorzar llencen un munt de deixalles (paper d’alumni, bosses, briks de sucs, envasos de begudes…) i al cap de la setmana generem molta brossa, sovint innecessària. Per això hem participat a la campanya que promou el Consell Comarcal. Hem anat a les classes de P3, P4 i P5 per explicar-los com ho havien de fer per separar la brossa i com és d’important utilitzar carmanyoles per portar l’esmorzar. Hem de procurar generar el mínim de residus.
El divendres hem lliurat unes carmanyoles a P3 i P4 perquè s’acostumin a portar-hi el seu esmorzar.

Missió APILO XII

apilo-2016web

Hem fet possible que un munt de piles i acumuladors portàtils arribin a les plantes de reciclatge. D’aquesta manera ajudem a estalviar recursos i a protegir el medi ambient .

LA CASTANYADA

Els nens i nenes de 6è han estat els protagonistes de la festa. Han fet possible que una colla de castanyeres ens acompanyessin i han preparat un guió original per convidar-nos a ballar danses i per fer-nos passar una molt bons estona.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Cliqueu damunt la foto per veure tot l’àlbum de la castanyada 2016.

Tenim unes castanyeres d’allò més eixerides. Ens han torrat i repartit les castanyes, tot i que feia un sol que convidava a menjar gelats!

Aquí teniu una mostra de l’ambient que hi havia al pati de l’escola.

Gràcies Catanyeres, AMPA i a tots els que hem pogut comprtir aquesta tarda tan agradable.