NADAL AMB PASTORETS, CANÇONS, POEMES I EL TIÓ

Per Nadal l’escola s’engalana i gaudim d’uns dies amb activitats molt variades:
Els alumnes d’Educació Infantil van anar a la Residència Sant Roc on van ajudar els avis a fer un bonic pessebre. Els de 3r també van anar a la residència, però per fer el seu primer concert de Superfilhamònics. Va ser un èxit.
El divendres 18 de desembre vam anar a veure Els Pastorets que ens havien preparat una colla de pares, mares, àvies, germans… i ens ho vam passar d’allò més bé.
I el darrer dia d’aquest trimestre vam fer cagar el tió, vam cantar nadales i recitar bonics poemes.
Aquí podreu veure com vam celebrar-ho. Aquest vídeo l’han editat els nens i nenes de 3r, 4t, 5è i 6è a l’hora de tallers.

Coves del Toll

El 25 de novembre vam anar a visitar les coves del Toll i el museu de Moià.
Vam entrar a les coves del Toll i la roca era corall i es va fer al mar.
Al museu vam veure els ossos d’un ós, d’una àvia que  tenia un… Llegeix més»

PESSEBRE MENJADOR

ESTEU A PUNT PER VEURE EL PESSEBRE QUE HAN ESTAT ELABORANT ELS NENS I NENES A LES ESTONES DE MENJADOR?? QUEDARÀ XULÍSSIM!!!!

AQUÍ EN TENIU UNA MOSTRA PER COMEÇAR A TENIR UNA IDEA DEL QUÈ HI TROBAREU. SEGUR QUE NO HI FALTARÀ DETALL!!

EL DIVENDRES 11 DE DESEMBRE EL PODREU VISITAR DURANT EL BERENAR QUE S’ORGANITZA PER A LA MARATÓ DE TV3. NO HI FALTEU!!