Propostes 4t

Hola a tothom! Com esteu? Jo estic a casa, com ha de ser ara mateix, però us he de dir que estic ocupant el meu temps lliure variant les activitats per tal de no avorrir-me i passar aquesta “experiència” de la millor manera possible. Us comento que cada matí, a la meva agenda personal, em faig un llistat que inclou les activitats que m’agradaria fer durant el dia (òbviament algunes es repeteixen dia rere dia) i aquesta manera d’organitzar-me m’ajuda. Us animo a fer també un horari/planning que us ajudi a organitzar-vos.

A continuació, trobareu un llistat de propostes que em ve de gust fer-vos. Espero que les poseu en pràctica i que les gaudiu molt:

• Com imaginareu, jo, com a tutora vostra, us trobo a faltar, però sabeu que m’està costant més? No saber de vosaltres, les vostres anècdotes divertides, la vostra alegria… Nois i noies, posem solució a això i ens comuniquem aquests dies via correu electrònic? Serà tot un plaer llegir-vos i contestar-vos i, d’aquesta manera, sentir-vos més a prop.
  • Relacionat amb el tema d’Aprenem del segon trimestre, “EL COS HUMÀ”, us animo a buscar curiositats sobre el nostre cos per tal de descobrir més informacions al·lucinants sobre nosaltres mateixos. Seria genial que aquestes curiositats que trobeu les porteu a classe quan tornem a escola. Aquestes curiositats podrien ser explicades amb un suport visual que prepareu durant aquests dies, per exemple, en forma de text, de PowerPoint, de cartolina amb dibuixos o, fins i tot, us podeu gravar i podrem veure el vídeo a classe. No us sembla interessant? ?
  • Juguem amb les matemàtiques? A continuació trobareu tot un llistat de jocs matemàtics que he trobat i crec que poden ser divertits.
  • I vosaltres, esteu ajudant a la cuina? Si, durant tots aquests dies, teniu ganes de cuinar amb les vostres famílies i voleu compartir la recepta, és una idea genial! Ei, recordeu d’incloure a la recepta els ingredients i el procés d’elaboració!
  • Contes bojos! Escrivim contes bojos i divertits? Si entreu en aquesta adreça electrònica trobareu una manera molt original d’escriure els vostres propis contes: https://win.memcat.org/infantil/contesb/index.html

Espero que us semblin interessants totes aquestes propostes i espero tenir notícies vostres. Recordeu també que:

I per a vosaltres, famílies:

• Recordeu que establir horaris i rutines és convenient.
  • Feu manualitats i activitats junts.
  • Mireu les fotos del DRIVE conjuntament (està actualitzat) i parleu sobre tot allò que fem a l’escola.

Abraçades per a tothom.

Jennifer