Propostes 3r

Hola Classe de les Cartes!!! Com us van aquests dies? Jo també porto des del divendres sense sortir de casa, recordeu que això és molt important. Perquè no se us facin més difícils aquests dies us ajudaré donant-vos unes pautes molt senzilles:

• Feu-vos un horari, com si haguéssiu d’anar cada dia a l’escola. No us desperteu molt tard i aneu a dormir d’hora. A mig matí, a les 11:00 podeu fer una petita pausa, com si fos el pati, i després podeu continuar una estona més fins a l’hora de dinar. A la tarda podeu començar a la mateixa hora que a l’escola, a les 3 de la tarda, i acabar a la mateixa hora que acabem. Després podeu seguir fent alguna activitat que us agradi.
  • Intenta que el teu espai de treball sigui sempre el mateix, ha de ser un lloc tranquil, allunyat de la televisió per evitar distraccions, i en el que puguis mantenir la concentració.
  • Quines són les activitats que podeu fer en el vostre horari? Doncs us dono unes quantes idees que espero que us agradin totes elles:
      • Llegir un llibre, pot ser un llibre que no hagueu llegit mai o un llibre que ja l’hagueu llegit i que, ara que teniu temps, us torni a venir de gust llegir.
      • Escriure un diari on expliqueu com us sentiu aquests dies, si us divertiu, si us avorriu, podeu incloure en aquest diari el vostre horari amb les activitats que aneu fent cada dia, quins llibres esteu llegint, etc. Cada dia heu d’escriure la data del dia en què us trobeu per saber quan heu escrit el vostre relat.
      • Podeu començar a aprendre com s’envia un correu electrònic i enviar-me un correu explicant-me allò que us vingui de gust o si teniu dubtes o preguntes sobre les activitats que heu d’anar fent aquests dies.
      • Si feu alguna recepta amb el pare o la mare podeu escriure-la amb els ingredients necessaris i els passos a seguir. D’aquesta forma, quan tornem a l’escola, podeu compartir les vostres receptes amb la resta de companys i companyes.
      • Com que sé que us agrada l’Scratch podeu crear un projecte i quan tornem a l’escola el podem veure a la classe i ens expliqueu com l’heu creat, si us ha costat molt fer-lo.
      • Podeu dibuixar la vostra habitació, el racó de la casa que més us agradi, el que podeu veure des d’una finestra.
      • També podeu jugar amb les matemàtiques en aquestes pàgines web que us deixo a continuació:

• Com que estàvem treballant el tema de les plantes a Aprenem podeu fer una fitxa d’una planta que tingueu a casa com vam fer amb les plantes del pati.

Eduard