PORTES OBERTES ESCOLA ANTONI GAUDÍ

Aquest curs la jornada de portes obertes de l’escola serà el dia 23 de febrer. Per assistir us demanem que us inscriviu al següent formulari.

Organitzarem la jornada en dos tipus de sessions:

• Telemàtica – on compartirem el nostre projecte educatiu, els aspectes més rellevants de l’escola, els nostres trets d’identitat, el procés de preinscripció d’aquest curs i resoldrem les preguntes i dubtes que ens plantegeu. Us farem arribar l’enllaç un cop us inscriviu al formulari.
        • Horaris:
          • Mati: 9:30h
          • Tarda: 15:15h
  • Presencial – serà una visita a les instal·lacions, per poder situar-vos a l’espai de l’escola. També cal preinscriure’s al formulari.
        • Horaris:
          • Tarda: 17:15h
          • Tarda: 18:00h

És important poder assistir a les dues per tenir una visió complerta de l’escola, però la telemàtica és fonamental, ja que serà allà on tindreu la informació rellevant. Si teniu cap dubte podeu contactar amb nosaltres al correu electrònic a8034400@xtec.cat o trucant al telèfon de l’escola 936303345.

Us deixem un vídeo de presentació, el tríptic de l’escola, el projecte educatiu i una presentació on us expliquem com aprenem al Gaudí.

• Projecte educatiu Gaudí
  • Tríptic informatiu
  • APRENEM AL GAUDÍ: Aquí trobareu una presentació amb un conjunt de 16 vídeos on recollim COM APRENEM AL GAUDÍ. Cliqueu a “bon viatge” i escolliu els temes que vulgueu veure i conèixer. Cadascun d’ell té un vídeo explicatiu i alguns un espai on poder clicar i tenir més informació. Esperem que sigui d’ajut per apropar-vos a qui som i a allò que fem.

Cliqueu als enllaços per accedir a més informació.

1. Tania hernandez alcaide

Buenas tardes! Estoy interesada en hacer una visita presencial el día 23 a las 17,15. Mi pequeña ara p3 el año que viene. Gracias

1. escola

Benvolguda Tania, per fer la visita és important omplir el formulari que es desplegarà si et poses a sobre de la paraula “formulari”, al mateix article. Si trobes cap dificultat posat en contacte amb l’escola a l’adreça mail o el telèfon que també pots trobar a l’article. Moltes gràcies