Dolores, t’estimem!

PARAULES PER A LA DOLORES

(el nostre comiat a una estimada mestra, amiga i companya)

Dimarts, començàvem el mes de febrer amb una notícia ben trista, una notícia que haguéssim volgut que no arribés al Gaudí i que ens deixava paralitzats, i és que, Dolores, a totes les teves amigues i companyes de l’escola ens costa creure que ja no et veurem més.

Allà on siguis, nosaltres et continuarem tenint present en les nostres trobades i parlarem de tu, recordarem les teves reflexions sobre la vida i el món, la força amb la que defensaves les teves idees fent-les convincents, les teves abraçades intenses… I tota la comunitat educativa de l’escola Antoni Gaudí, on has treballat tants anys i dedicat tants esforços, recordarem  el teu pas per l’escola,  les teves classes, les teves acurades programacions, la teva responsabilitat amb tants i tants  alumnes, la teva feina i dedicació per acostar-nos a mestres i alumnes al món audiovisual i digital. I, com no, recordarem també amb molt de carinyo la teva faceta d’artista que tan present va ser al Gaudí durant anys i anys, la teva participació en els projectes d’escola: aquella bombeta ecologista per representar la cura necessària del medi ambient o aquell planeta terra  on estaven representats els països per parlar dels viatges amb els nens i nenes, les teves pintures i escultures… Vas deixar petjada a l’escola, una petjada plena de colors, i aquesta no s’esborrarà.

I ara que has volat a un altre espai, emporta’t la nostra estimació. T’estimem Dolores!. Descansa, amiga!

“De colores, de colores es el arco iris que vemos lucir.  Y por eso los grandes amores de muchos colores me gustan a mí.”

CANÇÓ “DE COLORES” (escolta-la, mira-la, canta-la!)

1. Mireia

Quina tristor! 😓
    La Gal•la l’estimava molt i la Dolores la va inspirar molt en el vessant artístic que té la meva filla.
    La trobàvem pel barri i sempre tenia temps per aturar-se.
    Fins i tot amb el Cesc, que no n’havia estat mestra.
    Em sap molt de greu.
    Ens quedem amb records molt bonics d’ella ♥️.
    Molt bonic homentage amb la cançó que ha sonat aquest matí a les 9h.

2. Laura Guerrero

Quina noticia més trista 😢 Dolores, vas ser la meva tutora de pràctiques al Gaudí, i anys més tard, vam ser companyes de feina i de cicle.
    Gràcies per tots els moments, experiencies i anècdotes viscudes.
    Fa poc estavem gaudint de la nostra estimada Aiguabella.
    Sempre et portarem al nostre cor ♥️

3. Àngels Silva

Conèixer la notícia de la teva repentina marxa ha estat un malson. Han sigut molts anys de compartir experiències i també sortides com a companyes i amigues. No t’oblidarem i sempre estaràs present al nostre cor, els records de tants moments compartits ho faran possible. Què el viatge et sigui lleu i agradable

4. Rosi

Nos ha entristecido mucho la noticia de la perdida de Dolores
    Fuistes una gran profesora y sobre todo una gran persona, recuerdo las palabras que en su día tuviste con Nadia le dijistes algún día te pediré un autógrafo porque llegarás muy lejos en el teatro.
    Por tan mala suerte no lo verás pero siempre te recordaremos.
    Iván, Nadia y Rosi siempre te recordaremos

5. Nandi

Solo muere quien es olvidada. Una triste noticia para los que compartimos momentos y dias enteros en nuestra infancia como tutora, en nuestro día a día como amiga. Vuela alto Dolores.

6. GLÒRIA GINABREDA

DOLORES, tu el teu riure de to greu… DOLORES, tu i els teus ulls espurnejants… DOLORES, tu i el teu cigar provocador… DOLORES, tu i el teu ball en mig de la gresca… DOLORES… tu i les teves reflexions… DOLORES, tu i els teus quadres preciosos… DOLORES, tu i el teu vano… DOLORES, tu: amiga amb una cervesa a la mà i bona conversa als llavis… DOLORES…