Tallers de teatre amb la Gàl·lia

Com ja sabeu des d’inici de curs els infants de primària gaudeixen d’una sessió setmanal de tècnica teatral, de la mà de la Mònica Ballesteros, del Grup la Gàl·lia Creativitat.

L’objectiu d’aquest taller era el treball de la  gestió d’emocions i la millora de l’autoconeixement. Els jocs plantejats potencien la concentració, la proposta activa, l’escolta i l’acceptació, el treball en equip, la creació per mitjà de la pròpia imaginació i la dels companys i companyes i l’exposició d’un mateix davant del grup. Totes aquestes facetes han fet que cada alumne visqui moments de superació segons les seves pròpies inseguretats, d’haver de proposar les pròpies idees o d’acceptar la proposta d’un altre, construïr conjuntament, etc. Tot en un ambient càlid i confortable, on la confiança i la tolerància són fonamentals.

La valoració és molt positiva,  els infants participen molt motivats i estan avançant molt en tots els aspectes.

Les sessions del teatre estaven planificades per al primer trimestre ja que estaven finançades pel Projecte per l’èxit educatiu POEFA que finalitzava aquest desembre. Hem pogut però vincular-les a un altre projecte per l’equitat, el Projecte PMOE, i amb el seu finançament hem decidit allargar l’activitat aquests mesos de gener i febrer per poder aprofitar-la al màxim.

Teníem una activitat de conta-contes molt especial prevista per Nadal que malauradament no vam poder dur a terme, però que gaudirem aquest curs… Potser per Sant Jordi?

Us deixem amb un petit tastet del que han estat fent, esperem que el gaudiu.

• Programa operatiu d’ocupació, formació i educació de l’FSE 2014-2020
  • Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu