eficiència energètica

ROBOTS EN ACCIÓ. REPTE2

Ja tenim el repte 2 superat, continuem amb el treball de les energies renovables tot intentant assolir les ODS com en el pograma Zinkers. Hem aconseguit crear amb les caixes de blocs de lego uns aerogeneradors eficients que avisen segons l’energia que estiguin generant en cada moment. Ho hem fet amb programació de blocs i

ROBOTS EN ACCIÓ. REPTE2 Llegeix més »

GUANYADORS AUTONÒMICS ZINKERS

Els alumnes de 5è hem guanyat el premi autonòmic Zinkers Repsol 2025 de primària amb un projecte de sostenibilitat i eficiència energètica treballat a partir de les ODS i del programa Zinkers. D’aquesta manera el projecte queda seleccionat entre tots els de les comunitats autònomes en un certamen que es realitzarà a Madrid i on

GUANYADORS AUTONÒMICS ZINKERS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut