Cicle Mitjà

Tria bo i tria sa

L’alumnat de 4t de l’escola a nivell individual ha participat en un concurs educatiu d’un Projecte anomentat “Tria bo i tria sa” a nivell de Catalunya i l’alumna Xènia Camí ha guanyat el primer premi. Moltes Felicitats!!

Tria bo i tria sa Llegeix més »

XVIII Certamen de Lectura en veu alta

Volem felicitar al Rayan Bachiri, alumne de 6èA, que ha passat a la final del XVIII Certamen de Lectura en veu alta. Li desitgem molta sort! Moltes felicitats! A l’enllaç podeu veure tota la informació de las semifinal. https://serveiseducatius.xtec.cat/segria/general/xviii-certamen-de-lectura-en-veu-alta/ Volem felicitar el nostre alumne que ens ha representat meravellosament a la final territorial del XVIII

XVIII Certamen de Lectura en veu alta Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut