PROJECTE “PARLEM DE LECTURES”

Les i els alumnes de 3rA hem iniciat un projecte basat en la metodologia de l’APS (aprenentatge-servei) i que fem conjuntament amb l’Institut Bisbe Berenguer. La primera sessió la vàrem fer el dia 7 de novembre. Van venir a l’escola uns nois i noies de 4ESO i és clar…nosaltres estàvem molt emocionades i emocionats!!. Va ser molt divertit perquè per tal que tots ens coneguéssim, ens van organitzar per fer uns jocs, primer al passadís de l’escola i després al pati. La veritat és que ens va agradar moltíssim, ja que eren molt simpàtics i es van esforçar molt per fer-nos-ho passar d’allò més bé. Ara que ja ens coneixem els esperem de nou a la segona sessió amb impaciència! Però aquest cop serà per parlar de la primera lectura!!! Ja us ho explicarem!!