Celebrem la Castanyada a l’escola

El passat dimecres 31 d’octubre ens van visitar a l’escola les castanyeres del Montseny. Amb elles vam celebrar la tradicional festa de la castanyada menjant castanyes, ballant i cantant cançons.

Durant la setmana els més grans de l’escola van col·laborar amb els més petits d’Infantil fent paperines per a les castanyes, es van fer panellets, i van practicar els balls per a ballar-los junts el dia de la festa.

Vam ballar tots la coreografia de la tradicional cançó de la Castanyera i la moguda Rumba de les Castanyes del grup El Pot Petit.

Clica AQUÍ per poder veure totes les fotografies de la festa.

Tot i el dia de pluja, va ser una jornada molt divertida i festiva.

1. Gemma

Però quina sort, quines castanyeres tan eixerides!!! Ah, i enhorabona a totes les classes i en especial al Sergi pels balls i les cançons, ho vau fer genial!!!!