PROJECTE: EL CINEMA I LA TELEVISIÓ!

Hola famílies,

Us deixem el recull dels vídeos de tota la feina que els alumnes de 4t A i B han realitzat del seu projecte: EL CINEMA I LA TELEVISIÓ!!

Aquests vídeos van sortir el passat dia 25 d’Abril s’emetrà,  en el programa Aula LH i dins la secció “A fons” a la televisió de l’Hospitalet on també els podeu trobar a la seva pàgina web.

A continuació us farem un petit resum de tot allò que han fet els vostres fills i filles:

1. Visita a la TV L’Hospitalet. Hem conegut diferents platós de la TV, hem vist el darrera càmeres, ens han explicat diferents plànols que es poden obtenir, hem visitat la sala dels tècnics d’imatge i so i a alguns alumnes els han fet una entrevista en el mateix plató.
  2. Per Nadal ens van venir a entrevistar i ens van fer moltes preguntes! Totes sobre la temàtica de les festes de Nadal.
  3. Una altre trobada era una classe teòrica de “com entrevistem?” . És important i necessari treballar amb un guió: Què volem que ens expliquin? De què va? Per què?
  4. També hem fet sessions de “com parlem en públic?”. Fora nervis! Molt important la posició i l’aspecte. Ens hem d’ expressar bé i cal utilitzar connectors com  (a més, també, igualment, sobretot, d’altra banda, així mateix… ). Parlem a poc a poc i intentem no repetir paraules. Ara sabem que també ho podem practicar davant del mirall!
  5. Ens han parlat de diferents tècniques de relaxació: Respirem pel pit, respirem per la panxa, movem les espatlles, escalfem la gola , relaxem músculs de la cara, de la boca….I fins hi tot ens posem un bolígraf a la boca!!!
  6. Hem pogut practicar amb les càmeres de la TV aquí a l’escola. Hem après coses com: Per què fem servir dues càmeres? Què cal tenir en compte a l’hora d’enfocar? El balanç de blanc, llum, plànol, àudio. Què vol dir fer de regidor?
  7. Ens han gravat les exposicions del nostre Projecte del Cinema i alguns alumnes hem decidit que volíem ser càmeres i fer de regidores i regidors.

Aquí us deixem els enllaços per veure els reportatges!!

1. Gemma

Moltíssimes felicitats per la feina feta a tots!!! Quina enveja, ho feu com si ho haguessiu fet sempre i quina sort de poder conèixer tan de prop allò que heu estat estudiant