ELS JOCS FLORALS A CICLE MITJÀ

Els i les alumnes de 3r A i B i de 4t A i B, hem participat als Jocs Florals que cada any celebrem a la nostra escola.

Durant les últimes setmanes, hem preparat amb l’ajuda dels nostres tutors contes i poemes on hem deixat volar la nostra creativitat i imaginació. I de debò us diem que som uns genis!

Han sortit històries de pirates, d’amistat, de futbol, de princeses i dracs, de cavallers despitats, llibres màgics i fades… i també de fruites màgiques!

I sabem, que per els mestres ha estat molt difícil poder escollir els finalistes, perquè tothom ho hem fet molt i molt bé.

El passat dilluns 23 d’abril, dia de Sant Jordi, varem celebrar a la biblioteca la majestuosa cerimònia de lliurament dels guardons als millors relats i poemes. Als guanyadors i finalistes, els tutors van fer entrega d’un diploma i un llibre….ah! i una rosa preciosa per a cada guanyador! Va ser una cerimònia amb una barreja de sentiments, sorpresa, alegria, emoció… i fins i tot, nervis!

Voleu saber quin són els nens i les nenes que van guanyar el primer premi??

3A: Júlia Rueda

3B: Sergi Unanue

4A: Hiba Amir

4B: Elsa Gómez

També us direm quins van ser els segons finalistes:

3A: Bruno Martín

3B: Carla Viudez

4A: Claudia Martí

4tB: José Jorodovich

Esperem amb ganes els Jocs Florals de l’any vinent per llegir les històries i poemes dels nostres alumnes!!

Els mestres de cicle mitjà!!