PINTURA DE LA NOSTRA ESCOLA PER L’ARTISTA GARBI

Des del mes d’Octubre hem tingut el plaer de realitzar un projecte amb l’artista Garbi Kw, en col·laboració amb l’Ajuntament de l’Hospitalet.

Vam començar amb vàries sessions amb els alumnes del Cicle Superior on es van treure idees per realitzar una transformació a la nostra escola, tant a l’edifici principal com a l’entrada.

El resultat és un mural fantàstic on es reflexa la creativitat i estil de l’artista juntament amb la personalitat del centre i les idees del nostre alumnat.Podreu veure al Frederic Mistral, personatge que dóna nom a la nostra escola, les àrees d’aprenentatge, els valors que aprenem a l’ escola, els infants que dónen vida al nostre centre i el fantàstic art de Garbí.