Les vocals P4

Hola famílies,

Durant aquest primer trimestre hem estat treballant les vocals. A partir dels contes de la A, la E, la I, la O i la U han arribat els monstres menja-lletres. Aquests monstres es mengen les coses que porteu de casa (dibuixades o escrites) i les paraules que als nens i nenes se’ns acudeixen mentre estem a l’escola (les escribim i/o dibuixem i se’ns les mengen).

Hem treballat les vocals mitjançant la consciència fonològica; escoltant els sons que sentim dels noms dels nens i nenes de la classe, les paraules que sabem, de paraules d’imatges, de jocs…

Hem volgut saber com s’escriuren i hem estat treballant la seva grafia amb el propi cos, amb material diferent i també agafant llàpis o rotulador i traçant la grafia.

Ah! I també hem après a jugar a la “Quina” i en vam fer una de les vocals. Estem aprenent a cantar-les nosaltres, també: diem les lletres que ens surten de la caixa i quan algú canta “Línea” o “Quina” ho comprovem.

Ja som tots uns experts i expertes de les vocals!

(Cliqueu a la imatge per veure les fotos)