Qui som?

L’escola Fluvianets és una escola pública i laica, oberta i plural, que treballa per oferir una educació integral, respectant totes les creences i diferents formes de pensar. Una escola arrelada a la realitat geogràfica, social i cultural en què es troba immersa i amb la ferma intenció de potenciar el respecte envers el medi ambient i la necessitat de la seva conservació.

Treballem per una escola on tots els alumnes puguin desenvolupar al màxim les seves capacitats i que gaudeixin del gust d’aprendre. Una escola que té com un dels principis bàsics de funcionament aconseguir l’harmonia, la bona convivència i la cooperació entre els diferents sectors que constitueixen la comunitat educativa.

Eduquem per formar persones respectuoses i tolerants envers la diversitat del seu entorn i les llibertats personals, i que actuïn d’acord amb els valors democràtics de solidaritat, diàleg i comprensió amb els altres; persones amb criteri, esperit crític, capacitat de decisió, participatives, autònomes.

Som una escola on la llengua vehicular i d’ensenyament-aprenentatge és el català, i, on el castellà i l’anglès en formen part, enriquint aquest procés, adquirint i tenint el privilegi de ser coneixedors de tres llengües.

I, finalment, conscients dels nous reptes tecnològics, apostem per a la utilització de la gran varietat de recursos per a l’ensenyament que ofereixen les noves tecnologies.

Eduquem per

• una escola inclusiva
  • l’empatia, la solidaritat, la importància del treball en equip
  • la confiança en les pròpies capacitats i l’acceptació del fracàs