Ens arriben LLETRES P4

A l’escola ens arriben lletres!!

Un dia arribant al matí ens vam trobar dos regalets a la classe: un mapa i un suport per posar lletres. El mapa era del pati de la nostra escola: vam descobrir-ho nosaltres, perquè no hi havia cap nota que ens expliqués res. Vam veure també, que al mapa hi havia una creu vermella. Vam decidir sortir a mirar què ens amagava aquesta creu. I vam trobar una bosseta amb una lletra: la lletra N!

Vam aprofitar els guixos que ens van portar els Reis per sortir a fora i fer el traç de la lletra que ens va arribar.

Hem decidit, també, fer un abecedari entre tots: cada nen i nena (per sorteig) s’endurà un paper de mida petita per omplir-lo amb la lletra que hagi arribat aquella setmana. La podreu fer amb material reciclat (ja rebreu el paper, amb una nota i l’explicació del vostre fill o filla).

A veure quan ens torna a aparèixer el mapa i ens té amagada alguna altra lletra…