TORNADA A L’ESCOLA EL 14 DE SETEMBRE

Benvolgudes famílies ,

El dia 14 tornem a l’escola  i tindrem noves normes que us adjuntem a continuació.Comencem amb tots els serveis (Hi haurà menjador).

Els canvis que s’han fet segueixen les indicacions de Salut i del Departament d’Educació.

Ja sabem que estem en moments de molts dubtes i moltes pors,però hem d’intentar tornar a una certa normalitat prenent tot tipus de precaucions perquè tot funcioni i ara recuperem un dret universal com és el dret a l’educació i que farà créixer els vostres fills/es.Hem fet molts canvis per aconseguir-lo i esperem que funcionin encara que tot està supeditat a les indicacions del Departament de Salut.

El divendres penjarem  el “Pla d’organització del centre” que inclou tota la nova organització de centre.

Adjuntem:

-El dossier de inici del curs 2020-21 (Normes del centre)

-Gestió casos COVID-19 al centre (Què es fara)

-Declaracions jurades d’EI i PRI que heu de signar .

-Algunes normes específiques d’Educació infantil.

-Pla de por on entraren els nens/es

És molt important llegir-lo tot,si cliqueu a sobre es pot veure tot.

Bon inici de curs!!!

La direcció