Ja som a P3!

Us presentem un recull de fotos dels primers dies dels nostres infants de P3. Amb il·lusió comencen aquesta nova etapa en la que coneixerant nous amics i amigues, compartiran experiències i es faran grans jugant i aprenent.

INICI DE CURS 2019-20

Us donem la benvinguda a l’escola pel curs 2019-20 !!!!

Esperem tenir un bon curs en el que el centre farà els 50 anys d’existència al barri on sempre ha estat un referent important. Al llarg del curs ho celebrarem com cal.

Ara us recordem que les famílies de l’alumnat nou de P-3 i les famílies d’alumnat de nova matriculació en altres cursos  teniu una reunió inicial informativa de funcionament general el dia 5 de setembre a les 10h en l’escola. Sereu convocats per telèfon perquè és molt important la vostra assistència.

El curs començarà per tot alumnat el dia 12 de setembre en horari de matí i tarda a excepció de P-3 que farà un horari d’adaptació.

El professorat ja us informarà sobre dates de les reunions inicials informatives de cada nivell

El servei de menjador funcionarà des del primer dia ,però no per P-3 que fa un horari d’adaptació i el començarà dilluns 16 de setembre..

Educació Infantil visita el Castell de Montjuïc

Aquesta setmana els alumnes d’educació infantil hem visitat l’emblemàtic Castell de Montjuïc. A través d’un taller la Lídia i en Jordi ens han explicat els orígens d’aquest bonic indret amb vistes al mar, la ciutat de Barcelona i la serralada de Collserola. Tot seguit podeu veure algunes fotografies.

Simetria a P5

Avui hem experimentat amb la simetria. Per parelles, amb diferents materials hem fet composicions simètriques. La intenció és que a través del joc, els nens i nenes se sentin tranquils i aprenguin els uns dels altres, creïn, s’observin, es corregeixin, s’ajudin… Ah! I penseu que aprendre jugant té un altre avantatge: si no surt bé, no tenen problema a tornar a començar les vagades que calgui.

El següent pas ha sigut dibuixar la nostra composició, cadascú lliurament l’ha dibuixat. Hem après moltes coses,  però sobretot ens ho hem passat molt bé.