Passejada pel bosc i castanyada – 1r

Els alumnes de primer, han anat a fer una passejada pel bosc per gaudir de la tardor i hem celebrat la castanyada.

Projecte: El cos humà 2n

Compartim una petita part del projecte, el cos humà, que han realitzat els alumnes de segon.

Escola Natura i Castanyada 2n

Els alumnes de segon han anat a l´Escola de la Natura a fer un taller de melmelada.

A l´escola, el dia de la castanyada, van preparar un berenar boníssim de pa amb melmelada i pintxos de fruites!!!

RESULTATS ELECCCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Us informem sobre el resultat de les  eleccions al consell escolar i aprofitem per agrair-vos la vostra participació. També agraïm la feina feta pels pares que deixen  el consell.

Resum del procés electoral pel que fa a la participació i els resultats del  sector pares/mares

• Pares o mares que s’han presentat  com a elegibles: 5
  • Pares o mares que s’havien de triar :

VOTACIONS Sector pares i mares: RESULTATS

• Cens total:  458 (pares i mares )
  • Número  total de vots emesos: 69
  • Percentatge de participació: 15.07%
  • Els noms de les persones candidates i els  resultats de la votació del dia 27 de novembre està exposat al taullell  de la porta de vidre per on entra l’alumnat gran i a dins.
  • Els  altres pares i mares resten en llista per si es produeix una baixa.

Moltes gràcies!!!!!