PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ CURS 2021-22

i MATRICULACIÓ

L’escola Feliu i Vegués,situada al barri de Llefià , pertany a la Zona 1 d’escolarització.És un centre públic del Departament d’Educació d’ ed. infantil i primària.Els centres adscrits on l’alumnat té garantida una plaça d’ ESO són l’ IES Enric Borràs i IE de Badalona.

Anirem actualitzant la informació sobre el procés de preinscripció i matriculació en aquest espai.

PATI OBERT DE L’ESCOLA PER SETMANA SANTA

Una altre vegada s’obre el pati de l’escola per tal de gaudir d’un espai amb monitors que tindran cura dels vostres fill/es.

L’aforament és limitat a 30 persones i es guardaran les mesures de seguretat pel COVID-19.

Tot l’alumnat ha de venir amb mascareta i seguir les normes marcades pels monitors/es.

L’Horari d’apertura serà de 11 a 14h els dies 27,29,30 i 31 de març i 1i 3 d’abril.