FESTA DE L’AIGUA!

I, gairebé sense adonar-nos-en, ha arribat l’últim dia de curs!

Per celebrar tot el que hem compartit aquest any, hem gaudit d’una divertida Festa de l’Aigua, plena de jocs, rialles i molta fresqueta per acomiadar-nos de la millor manera.

Ha estat el final perfecte d’un curs en què hem après, experimentat, jugat, crescut i compartit un munt de moments especials. Gràcies a totes les famílies per la vostra confiança i per acompanyar-nos en aquest camí.

Ara toca descansar, jugar molt, descobrir nous indrets, llegir contes, riure en família i carregar les piles per tornar al setembre amb la mateixa il·lusió.

☀️ Us desitgem un estiu ple de somriures, aventures i moments inoblidables!

💛 Gràcies per formar part d’aquest curs tan especial. Ens retrobem al setembre amb noves aventures!

📸 Si voleu descobrir moltes més fotografies d’aquesta experiència, recordeu que només cal clicar a la pestanya “Fotos” del bloc. Hi trobareu l’accés al Drive de l’escola amb tots els àlbums del curs.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut