L’escola

L’escola Europa és una escola pública, democràtica, catalana, plural, aconfessional, coeducativa, inclusiva, arrelada a l’entorn, que treballa per oferir transparència, qualitat pedagògica, equitat i excel·lència.

L’Escola Europa vol desvetllar en cada alumne/a les capacitats que ajudin a desenvolupar el seu progrés potenciant l’autonomia, el treball individual i en equip, la creativitat, l’esperit crític, la responsabilitat i l’esforç, dins d’un entorn democràtic basat en la convivència, la coeducació i la tolerància, tot donant els instruments pel desenvolupament i l’adquisició de les competències bàsiques per un desenvolupament integral.

L’Escola Europa vol ser una escola on l’alumne/a i el seu aprenentatge siguin el centre, oberta a l’entorn i propera a les famílies. Que tingui com a prioritat motivar l’esforç, la cohesió, el respecte i aprendre plegats. Que promogui la innovació i l’equitat. Tot, per contribuir a formar millors persones.