3r

Hivern i Carnaval

Hola famílies, Durant aquestes setmanes estarem treballant les característiques de l’hivern i del Carnaval. Us animem a que treballeu també a casa parlant i reforçant aprenentatges relacionats amb l’hivern i el carnaval. Aquí us deixem la cançó de l’hivern:  

Hivern i Carnaval Llegeix més »

ELS OFICIS

Hola de nou famílies, hem començat un nou trimestre amb molta il·lusió i amb moltes ganes de treballar. També hem començat una nova temàtica que ens acompanyarà durant aquesta i les pròximes dues setmanes: ELS OFICIS Us proposem que des de casa incentiveu als vostres fills amb les cançons que anem practicant a l’escola. Aquí

ELS OFICIS Llegeix més »

TIÓ DE NADAL

Benvolgudes famílies, aquesta setmana us pengem el poema que farem servir per fer cagar el Tió a l’escola. Us el deixem aquí publicat per si també el voleu fer a casa. Durant aquestes setmanes de desembre, que estarem treballant el Nadal a l’escola, serà un dels nostres centres d’interès.     Moltes gràcies.

TIÓ DE NADAL Llegeix més »

Cançó de Nadal

Us volem desitjar un bon inici de setmana i fer-vos partícips del nou tema que treballarem: El Nadal. A partir d’aquesta setmana treballarem el Nadal des de diferents aspectes. Un és la cançó de Nadal. AMB LA LLUM DEL FANALET Que la començarem a treballar a l’escola i us la volem fer arribar per si

Cançó de Nadal Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut