3r

M’AGRADA EL NADAL

No hi ha res més bonic i productiu que treballar a partir dels seus interessos i el Nadal triomfa allà ón va! Gràcies al Nadal hem après moltíssimes coses (vocabulari nou, un poema, una cançó…), hem tastat els productes tipics nadalencs, hem fet el calendari d’advent, hem rebut la visita del Tió, hem guarnit l’escola… […]

M’AGRADA EL NADAL Llegeix més »

La tardor

Benvolgudes famílies, aviat començarem una nova unitat de programació: La Tardor Com cada any demanem la vostra col·laboració en l’aportació de diferents fruits característics d’aquesta estació. També us volem recordar diferents cançons que hem treballat a l’escola sobre la tardor: M’agrada la tardor Soc un bolet  La castanyera La rumba de les castanyes Moltes gràcies

La tardor Llegeix més »

DEURES DEL CAP DE SETMANA

Bon dia, Com cada divendres, els vostres fills/es, portaran a casa la feina del cap de setmana. Aquesta feina l’han de fer sols/es amb el suport de la família, però feta per ells/elles mateixos/es. Per a ells/es representa: Un esforç la creació d’un hàbit i d’una rutina Una responsabilitat Us demanem que si us plau

DEURES DEL CAP DE SETMANA Llegeix més »

REUNIÓ FAMÍLIES

Benvolgudes famílies, Us volem  recordar que demà 16 de SETEMBRE a les 5 de la TARDA es farà la reunió de pares de forma          PRESENCIAL, a  l’aula de              P5B. Moltes gràcies, L’equip de P5.

REUNIÓ FAMÍLIES Llegeix més »

NOU CURS 2022-23

Benvolgudes famílies, Ja hem encetat la segona setmana del nou curs, amb les noves novetats que aquest ens ha portat. Us desitgem que gaudiu d’aquest P5 que hem començat. JA SOM ELS MÉS GRANS DE LA NOSTRA ETAPA!!!! Us volem recordar que podeu anar mirant les fotografies de les classes P5 A , B ,

NOU CURS 2022-23 Llegeix més »

Sant Jordi

Benvolgudes famílies, ja hem tornat de les vacances amb moltes ganes i  il·lusió per aprendre i treballar noves coses. Desitgem que hagueu tingut unes molt bones vacances i hagueu gaudit molt. Hem arribat i ens hem trobat que, ja és Sant Jordi!!! Per això us deixem un petit recull  d’activitats per totes les edats que

Sant Jordi Llegeix més »

La Primavera

Benvolgudes famílies, Aquesta setmana hem continuat treballant els animals de granja, la setmana que ve treballarem la Mona. Però us fem una proposta diferent, donat que demà anem a veure l’espectacle del Pot Petit i a més a més la primavera ja es aquí, podeu cantar la següent cançó: El Jardí Desitjem que us agradi.

La Primavera Llegeix més »

Pot Petit

Bon dia famílies, El pròxim divendres 1 d’Abril, anirem al TAS per veure el teatre del Pot Petit. Us recomanem que a casa poseu als nens/es els vídeos de les cançons d’aquest grup català de música infantil. Els podeu trobar al youtube. Pot petit Youtube Moltes gràcies per la vostra atenció l’equip de p4

Pot Petit Llegeix més »

Animals de granja

Benvolgudes famílies, Durant aquestes setmanes, a la classe, estem treballant els animals de la granja. A casa podeu parlar amb els/les  vostres fills/es sobre tot el que fem a la classe  i tot allò que ells/es us demanin saber més. Us proposem cantar la següent cançó a casa, ja que aquests dies també l’hem practicat

Animals de granja Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut