I, gairebé sense adonar-nos-en, ha arribat l’últim dia de curs!
Per celebrar tot el que hem compartit aquest any, hem gaudit d’una divertida Festa de l’Aigua, plena de jocs, rialles i molta fresqueta per acomiadar-nos de la millor manera.
Ha estat el final perfecte d’un curs en què hem après, experimentat, jugat, crescut i compartit un munt de moments especials. Gràcies a totes les famílies per la vostra confiança i per acompanyar-nos en aquest camí.
Ara toca descansar, jugar molt, descobrir nous indrets, llegir contes, riure en família i carregar les piles per tornar al setembre amb la mateixa il·lusió.
☀️ Us desitgem un estiu ple de somriures, aventures i moments inoblidables!
💛 Gràcies per formar part d’aquest curs tan especial. Ens retrobem al setembre amb noves aventures!
📸 Si voleu descobrir moltes més fotografies d’aquesta experiència, recordeu que només cal clicar a la pestanya “Fotos” del bloc. Hi trobareu l’accés al Drive de l’escola amb tots els àlbums del curs.


