Avui, 11 de febrer de 2022, hem realitzat una activitat especial, relacionada amb la celebració del dia internacional de “Noies i dones científiques”.
Hem pogut gaudir d’una xerrada online amb la Julia Almacellas, una científica catalana, de Lleida, que és enginyera de materials i actualment treballa a l’empresa HP. Ens ha explicat la seva història personal, acadèmica i professional, i després hem pogut fer-li preguntes.
Ha estat molt interessant sentir-la dir com es va aficionar a la ciència gràcies a un joc que li van fer els reis mags de petita. També ens ha explicat la seva trajectòria laboral i com, ara, es dedica a la impressió en 3D, fabricant peces amb aquesta tecnologia tan avançada.
A més més, hem compartit aquesta experiència amb una altra escola de Valls que, curiosament, també es diu Escola Enxaneta.
Ha estat una experiència molt gratificant i enriquidora. La Júlia ens ha transmés la motivació i les ganes de lluitar pels nostres somnis.
Gràcies Júlia!!
Us deixem el link d’un vídeo relacionat amb aquest dia que ens ha semblat molt interessant.

