Tallers d’Art I5/1r

ART i ESCOLA és un programa que té com a fita promoure i fer valdre la presència de l’art a les escoles. Està impulsat per ACVIC Centre d’Arts Contemporànies i el Centre de Recursos Pedagògics d’Osona, i hi col·laboren persones de diferents entitats i institucions. Es desenvolupa conjuntament amb els centres d’educació infantil, primària i secundària que, cada curs, s’hi adhereixen.

És, per tant, una iniciativa que estableix una xarxa de col·laboracions entre diferents institucions que treballen des de l’àmbit de l’art i l’educació, conjuntament amb centres educatius.

A la nostra escola, aquest projecte es porta a terme amb l’alumnat d’I5 i de 1r.

Durant aquest primer trimestre de curs, hem fet tallers artístics internivell entorn de diferents expressions artístiques amb elements que trobem a la natura durant la tardor així com diferents tècniques de pintura.

Tècniques de pintura

Land art