Història

L’Escola Emili Teixidor és un centre públic d’educació infantil i primària  de Roda de Ter, a la comarca d’Osona. Durant 12 cursos estava situada provisionalment a l’avinguda Tecla Sala número 35, just a la cruïlla de la carretera de Manlleu amb la que puja cap a l’Esquirol. Des del 13 de febrer de 2018 estem al nou edifici, situat a carrer dels Pèlics número 2.

Neix el curs 2005-2006 després del tancament de l’escola concertada Sant Lluís Bertran com a 3a línia de l’Escola Mare de Déu del Sòl del Pont amb una línia incompleta i el curs següent passa a ser la segona escola pública del poble, anomenada escola Roda de Ter. La designació actual amb el nom d’Emili Teixidor és del març del 2011.

Les instal·lacions consten de dos edifici. L’edifici central i el gimnàs. Actualment el centre és d’una línia completa, amb un curs desdoblat la qual cosa comporta, curs rere curs, adaptar espais i utilitzar aules destinades a altres usos.