Menjador escolar

El servei de menjador està gestionat pel Consell Comarcal d’Osona.7 i Tria

L’ Empresa que en té la concessió és 7 i Tria.

Els preus són: 6’20€, 6’50€ i 6’80€ segons el nombre de dies d’ús del servei.

Tots els alumnes d’Educació Infantil usuaris fixes de menjador han de portar bata. Els alumnes de P3 també han de portar un llençol, una manta i un coixí.

Objectius del servei de menjador escolar

• Elaborar de forma transversal, un projecte únic pedagògic-cuina que faciliti la seva aplicació, i que potencií tant la part educativa com la nutricional , ja que totes dues tenen un mateix origen: la dieta equilibrada i els hàbits alimentaris correctes.
  • Agilitzar la presa de decisions, oferint un únic interlocutor davant el centre que permeti millorar la comunicació i les actuacions pertinents.
  • Oferir una línia d’empresa conjunta que doni coherència al projecte, tant a nivell teòric com a la posterior posada en pràctica.
  • Disposar d’una organització més àgil, dinàmica i interdisciplinar que permet una millora en els serveis.
  • Gestionar el funcionament del menjador en la seva totalitat, des de la vessant pedagògica, nutricional, de manteniment, inversió i reforma de cuines fins a la gestió econòmica, descarregant als clients d’aquesta tasca.

Desenvolupament del servei de menjador escolar

Oferim un servei integral que va des de la gestió administrativa (inscripcions i cobraments), la gestió i seguiment dels recursos humans (monitoratge i personal de cuina) i la gestió i seguiment del propi servei (servei educatiu i servei de cuina).