Plantada d’arbres

El dimarts d’aquesta setmana els alumnes de tercer i quart han realitzat una plantada d’arbres al pati de l’escola. d’infantil. El matí ha començat amb una gimcana que tenia per finalitat decidir quin era l’arbre més adequat per plantar a la zona on es troba l’escola. Per això ha calgut tenir en compte, les condicions climàtiques, les necessitats de reg, les característiques dels arbres… Els alumnes han arribat a la conclusió que calia plantar una Quitalpa. Una planta que no és autòctona de la regió però que compleix tots els requisits per sobreviure  al pati de l’escola.

Després un equip de jardiners ha explicat i demostrat als alumnes com es plantava un arbre i què feia falta per a tal de porta-la a terme amb èxit. Els alumnes també han col·laborat en la plantada de la resta d’arbres i han pogut comprovar que això de plantar un arbre no és una feina tant fàcil com semblava

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *