La castanyada

El dimarts 31 d’octubre els nens i nenes de l’escola vam celebrar un any més la Castanyada.

Els nens i nenes del cicle dels petits vam fer tallers amb castanyes, jocs de cucanya i vam ballar diferents danses.

El dilluns abans unes quantes famílies de l’escola ens van fer una magnífica representació del conte de la castanyera.

Els alumnes del cicle dels mitjans vam aprofitar per fer una sortida fins el parc de la Feixa durant el matí.

A la tarda tots els nens i nenes de primària van fer jocs de cucanya amb castanyes.

Finalment tota l’escola van menjar castanyes torrades, mandarines i moniato que ens van preparar algunes famílies. i vam gaudir de la música que posava la DJ.

CASTANYERS I CASTANYERES

DANSES (CICLE DELS PETITS)

TALLERS DE TARDOR (CICLE DELS PETITS)

CASTANYADA