LA CASTANYADA

El divendres els nens i nenes de l’escola vam celebrar la Castanyada. El grup dels petits van ballar danses, pintar murals de tardor i s’ho van passar molt bé jugant a jocs de cucanya.

El passat dimecres, un grup de famílies  de l’escola van representar el conte de la Castanyera.

El grup de mitjans, durant el matí van fer una sortida fins al parc de La Feixa i els més grans van fer manualitats relacionades amb la tardor a l’aula.

A la tarda, els infants de primària van jugar a jocs de cucanya i els més petits de l’escola es van disfressar de castanyeres i castanyers. Per acabar, un grup de famílies van torrar castanyes i ens les vam menjar plegats mentre gaudíem de cançons populars i de més actuals.

Fotos Castanyada Petits

Fotos Castanyada Mitjans i Grans

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *